Sunday, May 4, 2014

Mock up And Sketches

Semester break bermula selama seminggu. Jadi kami sekumpulan membahagikan tugas masing-masing dan setiap ahli akan membuat sketches dan 1 mockup mengikut kreativiti masing-masing dan juga mengikut watak yang telah dipilih.

Watak 1 : Pendekar Mustar. (Nur Kamilah Ruzana)
Watak 2 : Pendekar Mustar bersilat dengan pihak lawan. (Nur Shahirah)
Watak 3 : Pendekar Mustar sembelih lembu. (Nur Diyana)
Watak 4 : Pendekar Mustar balik ke rumah. (Roslina Keri)

"Pendekar Mustar Sembelih Lembu" menjadi watak pilihan saya dan saya telah membuat olahan dan lakaran dalam bentuk watak kartun. Saya memilih watak kartun kerana setiap orang ingin merasai kegembiraan dan kebahagian, jadi apabila melihat sesuatu yang lucu dan lawak, hati kita akan rasa lapang. Begitu juga dengan saya. Jadi inilah hasil lakaran saya.















Mockup yang telah saya hasilkan.

Dan tibalah masanya kumpulan kami membentangkan kerja yang telah kami buat semasa semester break yang lepas.













No comments:

Post a Comment